Potvrzování objednávek

11.06.2014 11:31

Jak jsme zjistili při červnovém závozu – nepřišly k nám vůbec některé Vaše objednávky. Kontrolujte prosím vždy, zda Vám během následujících 2 hodin po odeslání objednávky přes e-shop došlo mailem potvrzení objednávky s přiděleným číslem a soupisem objednaných položek. Pokud tomu tak není, obraťte se prosím na mě mailem či telefonicky, vyřešíme Vaši objednávku individuálně. Pokusím se Vám i osobně potvrzovat mailem, že mi od Vás objednávka přišla (neobdržené těžko potvrdím, nezbývá tedy, než abyste zkusili držet pozornost sami, zda potvrzení došlo či nikoliv). Krátkodobě lepší řešení nemáme – profi-eshop by byl drahý a šel do nákladů Vašich sýrů, proto hledáme řešení jiné. Doufám, že tento postup pochopíte a nebudete vnímat jako překážku, naopak jako další důkaz naší snahy, abyste dostali maximum zboží z Vaší objednávky. Ztracené objednávky nás i za Vás moc mrzí. L